نوشته های سید

پیام های کوتاه

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

و باز هم خبر از نوع سربازی گونش، البته این بار خبر برای متاهلان عزیز و دوستانی که پروژه متاهل شدن رو در دست اقدام دارند مسرت بخشه.طبق اخبار منتشر شده سربازان متاهل سه ما سربازیشون از سربازان مجرد کمتر خواهد بود یعنی بنده که مجرد هستم باید 24 ماه خدمت کنم و دوست بزرگواری که متاهل تشریف دارند باید21 ماه خدمت کنند و البته طبق قانون باید خدمت ایشان در منطقه زندگیشون یا نزدیکترین منطقه به زندگیشون باشه.برای مطالعه خبر مذکور بچروی لینک زیر کلیک فرمایید:

اول سه ماه افزایش برای همه بعد سه ماه کاهش برای متاهلان

  • سید جواد رحیمی


هنوز چند روزی از شنیدن و درج خبر مسرت بخش!!!!!! جای خالی وام ازدواج در بودجه 93 نگذشته که این بار با یه کلاغ پر دیگه روبرو شدیم. و البته این بار کسری خدمت سربازی پَر.یعنی دوستان بزرگواری که مثل بنده هنوز نرفتین خدمت سربازی و تا آخر امسال هم نخواهید رفت سال آینده خبر کسری در سربازی نیست  باید 24 ماه(دو سال کامل)خدمت بنمایید...

برای مشاهده خبر مذکور روی لینک زیر کلیک کنید:

کسری خدمت سربازی حذف می‌شود

  • سید جواد رحیمی

"امریکن اینترپرایز":

مشکل آمریکا در ایران حضور یک "ابر حریف" به نام "آیت الله خامنه ای" است که نقشه راه را می داند و مردم به او "اعتماد آمیخته به اعتقاد" دارند!
  • سید جواد رحیمی


 جوانی به محضر آیت الله نخودکی اصفهانی رسید و گفت من سه قفل در زندگی دارم که می‌خواهم کلیدش را از شما بگیرم. قفل اول زندگی من ازدواج است، می خواهم ازدواج موفق داشته باشم. دوم می خواهم یک کار خوب پیدا کنم. سوم هم می خواهم عاقبت بخیر شوم. جوان خوش سلیقه ای بود و خواسته‌های زیبایی داشت. مرحوم نخودکی فرمود: پاسخت را می‌دهم؛ کلید قفل اول می دانی چیست؟ نماز اول وقت است. کلید قفل دوم می دانی چیست؟ نماز اول وقت است. کلید قفل سوم می دانی چیست؟ نماز اول وقت است.

جوان گفت آقا! شما که هر سه قفل را با یک کلید باز کردید، فرمودند: نماز اول وقت کلید نیست، شاه کلید است.

  • سید جواد رحیمی

http://khabarnew.ir/Images/News/Smal_Pic/23-6-1392/IMAGE635147528667971203.jpg



شاید این خبر برای امثال منی که هنوز مجردن بسیار تلخ و ناگوار باشه واسه همین سوزشی که در بنده ایجاد شد بعد از دیدن خبر فوق اون خبر رو واستون میزرام تا شما هم اگه احتمالا هنوز مجردین و امکان ازدواج کردن واستون فراهمه زودتر از سال 93 به فکر بشین و حداقل واسه وام ازدواجش هم که شده زودتر برین سراغ متاهل شدن.

خبر اینه:.

جای خالی وام ازدواج در بودجه ۹۳

  • سید جواد رحیمی

دانه های برنج را دانه دانه از روی پارچه ی سفید جمع می کند, دانه های جمع شده را که می ریزد کنار غذای هنوز خورده نشده

.

.

.

تازه می فهمیم کشیده شدن امتداد آن پارچه سفید، از روی میز تا روی پاهایش، برای تمیز ماندن عبایش نیست؛ برای تمیز ماندن برنج هاست،که از قاشق که می افتند، از خوردن نیفتند. با یک دست و آن هم با دست چپ، غذا خوردن سخت است؛ گاهی برنج ها می ریزد دیگر…

  • سید جواد رحیمی

تکالیف  مدارس‌ دولتی برای والدین!/ کارتون: محمد کارگر

  • سید جواد رحیمی

برخی افراد با عادت ها و خلق و خوی عجیبشان شهره می شوند. پیرمردی که در دهستان دژگاه از توابع شهرستان فراشبند روزگار می گذراند و به «عمو حاجی» معروف است، از حمام گریزان است و می گوید که اگر تمیز شود، مریض می شود.

  • سید جواد رحیمی
حجت الاسلام صدیقی می گوید:
آیت الله احمدی میانجی از عرفای زمان و از شاگردان ایت الله بهجت بودند .
ایشان به محضر امام زمان (عج)شرفیاب شده بودند ،در یکی از تشریفات گفتند که از امام زمان در خصوص رهبری آقا سید علی سوال کردم:
آقا !نظرتان در مورد ایشان چیست؟

امام زمان(عج) فرمودند: ایشان از ما هستند.
  • سید جواد رحیمی

  • سید جواد رحیمی